Zaterdag 31 Augustus: Goereecup III, zelf BBQ-en met gezellige avond.

Opgeven voor de BBQ uiterlijk woendag 28/8 voor 17.00 uur!

Aanstaande zaterdag 31 augustus gaan de zeilers weer met elkaar de strijd aan voor de Goereecup 2024. Het is al weer de 3e wedstrijd dit jaar en de einduitslag voor de Goereecup 2024 ligt nog geheel open waarbij de voorgaande uitslagen dicht bij elkaar liggen. Als u gewoon een keer een enkele wedstrijd mee wilt varen bent u uiteraard ook van harte welkom. De leden die niet deelnemen zien we heel graag na de wedstrijd aan het eind van de middag om elkaar te ontmoeten en gezellig met elkaar te BBQ-en.

Er worden in totaal 4 wedstrijden gevaren in 2024 waarvan per deelnemer de 3 beste uitslagen mee tellen voor de overall uitslag 2024. Per wedstrijd is er een uitslag met trofee voor de plaats een, twee en drie. We varen in 2 klassen waarbij klasse II om 12.00 uur start en klasse I om 12.10 uur. Inloop met koffie vanaf 10.00 uur, 11.00 uur palaver. Kosten voor inschrijving 5 euro per deelnemend schip.

Na de wedstrijd verzorgt George een BBQ pakket van 5 stukjes vlees / vis begeleid met patat, salade en stokbrood met smeersels voor 19,50 pp waarbij u zelf de stukjes vlees en vis kunt BBQ-en op de aanwezige BBQ. Indien U wilt BBQ-en gaarne op te geven via reddingsloods@wsvgoeree.nl of via whatsapp aan George 06 5982855 met vermelding van uw naam en het aantal personen.

De voorspellingen voor het weer aanstaande zaterdag zijn uitstekend voor een BBQ en gezellige avond op ons clubhuis! De evenementencommissie hoopt u allen op zaterdag 31 augustus te zien met de wedstrijd en/of na afloop in ons clubhuis bij de BBQ en gezellige avond.

Tot aanstaande zaterdag!

Evenementencommissie WSV Goeree