Jeugdzeillessen

De WSV Goeree is enige jaren geleden gestart met het geven van jeugdzeillessen. Dit vanuit de gedachte dat de jeugd de toekomst heeft en wij als vereniging ook de jeugd (van leden en locals) de kans willen geven om kennis te maken met het zeilen op de Grevelingen. Het doel van de lessen is om de leerlingen de basis beginselen van het zeilen bij te brengen waarbij de lol de boventoon moet voeren. In eerste instantie zal dat in twee groepen gebeuren. Te weten de beginners en de gevorderden.

Jeugdzeilen 2023

Dit jaar (2023) gaat WSV Goeree weer jeugdzeillessen organiseren. De lessen worden gegeven door ervaren zeilsters/zeilers en dus altijd onder begeleiding.

De data welke hiervoor zijn gereserveerd zijn: 7, 14, 21 mei + 4, 11, 18 juni + 1 juli(Jeugddag). Tijden 9:30 – 13:00!

Voor meer informatie kunt u mailen naar:
jeugdzeilen@wsvgoeree.nl

Inschrijven kan via het document hieronder, graag deze compleet ingevuld opsturen naar bovenstaand e-mailadres.