Clubhuis

De Reddingsloods

De Reddingsloods is een clubhuis gevestigd in de oude haven van Ouddorp en heeft een prachtig uitzicht op de Grevelingen. Het pand was vroeger de oude reddingloods. Nu is het een gezellig verenigingsgebouw en restaurant waar je heerlijk kan eten en drinken.

D5639096-4C3F-4C63-9200-B3DAB2B9F7B3

Ook dit seizoen staat het team van De Reddingsloods wéér vol enthousiasme klaar voor iedereen die onze prachtige locatie wil bezoeken. Het clubhuis is gelegen aan het altijd dynamische Grevelingenmeer. Onder het genot van een vers gezette kop koffie met huisgemaakte appeltaart geniet  je van het onbetaalbare uitzicht. Spot een zeehond, rust even uit van een fietstocht of kom gewoon gezellig langs. Het is allemaal mogelijk bij Clubhuis De Reddingsloods.

Voorlopig zal het menu bestaan uit een week menu, laat u verassen en kom gezellig langs

Honden zijn van harte welkom op het terras. Binnen in het clubhuis zijn honden helaas niet toegestaan, hulphonden zijn wel toegestaan.

Reserveren kan, vanaf 30 maart, bij ons uitsluitend telefonisch via: 06-59828555

De openingstijden voor het seizoen 2024 zijn als volgt:

*Openingstijden kunnen vanwege weersomstandigheden afwijken. Twijfel? Neem telefonisch contact met ons op.

• Vrijdag 29-3 een gezellige VRIJMIBO!!! Vanaf 16:00 uur
  • In April zijn wij vrijdag t/m zondag vanaf 11:00 uur geopend.
  • Met Pasen en Pinksteren zijn wij geopend vanaf 11:00 uur.
  • In mei, juni tot 9 juli zijn wij woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur geopend.
  • Vanaf 10 juli t/m 27 augustus zijn wij 7 dagen per week geopend vanaf 10:00 uur.
  • In september zijn wij woensdag t/m zondag vanaf 11:00 uur geopend.
  • In oktober zijn wij vrijdag t/m zondag  vanaf 11:00 uur geopend.