Zaterdag 12 oktober afsluiting vaarseizoen 2024 met mosselen en DJ Essie!

Goedenavond leden van WSV Goeree,
Na een uiteindelijk toch een prachtige zomer worden de dagen inmiddels korter, de temperaturen lager met zo nu en dan flink wat wind en regen. Enkele boten zijn al vertrokken uit de haven naar de winteropslag. Traditiegetrouw sluiten het zomer vaarseizoen af met de mosselrace om de Piet van der Linden Trofee voor de zeilers, gezamenlijk mosselen eten en een feestje bouwen. Dit jaar komt DJ Essie in ons clubhuis draaien om de feestelijke afsluiting compleet te maken.

Programma zaterdag 12 oktober

Mosselavond met muzikale ondersteuning van DJ Essie:
Vanaf 18.00 uur mosselen eten. Kosten € 21,50 p.p.
Aanmelden per mail uiterlijk op woensdag 09 oktober bij George op reddingsloods@wsvgoeree.nl of via whatsapp +31 6 59828555 met vermelding van het aantal personen.

Mosselrace om de Piet van der Linden Trofee:
De wedstrijd staat op zichzelf en iedereen kan meedoen. Voor de winnaars van klasse 1 en 2 wacht na afloop een prachtige wisseltrofee.
  • Ontbijt om 9.00 uur: 12,50 euro p.p.
  • Palaver om 10.00 uur
  • Zeilwedstrijd start om 11.00 uur
  • Prijsuitreiking om 17.30 uur
Let op: Aanmelden voor ontbijt uiterlijk woensdag 09 oktober bij George op reddingsloods@wsvgoeree.nl of via whatsapp +31 6 59828555 met vermelding van het aantal personen.
We hopen alle leden te ontmoeten bij deze afsluiting van het vaarseizoen, bij de mosselrace en/of bij het gezamenlijk mosselen eten en/of de feestavond met DJ Essie.
Tot zaterdag 12 oktober!!!!

De evenementencommissie