Evenementencommissie

30 jun 2023 - 02 jul 2023
Verlopen

Toertocht WSV Goeree 30/06 t/m 02/07

Vrijdagavond 30/6, zaterdag 01/07 en zondagmorgen 02/07 Toertocht WSV Goeree.

Beste leden,

Na weer een bijzonder verlopen Goereecup II afgelopen zaterdag met maar liefst 19 deelnemende schepen staat inmiddels de toertocht voor de deur in het weekend van vrijdagavond 30/6 t/m zondagmorgen 02/07.

Dit keer geen toertocht naar verre oorden. Op vrijdagavond een gezellige BBQ op de Ossenhoek, zaterdagmorgen/middag diverse gezellige competatieve activiteiten in team verband op de Ossehoek en zaterdagavond gezamelijk dineren in Brouwershaven. Indien u niet het gehele programma van de toertocht bij kunt wonen bent u uiteraard van harte welkom op ieder deel van het programma.

Programma:

• Vrijdag vanaf 18.00 uur verzamelen op eilandje de Ossenhoek (naast ingang Port Zeelande). We kiezen ter plekke het meest gunstige haventje. Amerikaanse BBQ (eigen eten en drinken meenemen): onze club BBQ zal aanwezig zijn.
  • Zaterdagmorgen: Competatieve en vooral gezellige zeskamp in team verband waar voor een ieder onderdelen zijn waar aan je kan deelnemen zonder atleet te zijn.
  • In de loop van de middag vervolgen we onze vaart naar Brouwershaven waar een deel van het langssteiger in de oude haven voor ons is gereserveerd.
  • Zaterdagavond vanaf 19.00 uur: Gezamelijk Dinner in Steakhouse Jacob Cats waar een compleet menu geserveerd word (voor, hoofd en nagerecht) met de keuze vlees, vis of vegetarisch voor 37,50 p.p, drankjes en koffie eigen rekening.
  • In verband met reserving van ligplaats en restaurant graag uiterlijk woensdag 28/6 deelname van het aantal personen opgeven met keuze menu vlees, vis, of vegetarisch via evenementen@wsvgoeree.nl
  • havengeld Brouwershaven per boot afrekenen m.b.v. telefoon via QR barcode scanner aanwezig op de steiger of via de havenmeester.

We kijken er naar uit om met velen van jullie weer een top weekend te beleven!

Met hartelijke groet,
De evenementencommissie