22 jun 2024
Verlopen

Goereecup II

Zaterdag 22 juni: Goereecup II en / of diner met gezellige avond.

Goedenavond allemaal,
Aanstaande zaterdag 22 juni gaan de zeilers weer voor de tweede keer dit jaar met elkaar de strijd aan voor de Goereecup 2024. Er worden in totaal 4 wedstrijden gevaren in 2024 waarvan per deelnemer de 3 beste uitslagen meetellen voor de overall uitslag 2024. Per wedstrijd is er een uitslag met trofee voor de plaats een, twee en drie. We varen in 2 klassen waarbij klasse II om 12.00 uur start en klasse I om 12.10 uur. Inloop met koffie vanaf 10.00 uur, Kosten voor inschrijving 5 euro per deelnemend schip.
 Na de wedstrijd verzorgt George met zijn team een diner bestaand uit broodje pulled chicken, zelf gemaakte zoet / zure salade en stokbrood met zelf gemaakte kruidenboter . Mocht u niet mee kunnen varen zien we u graag bij het diner en de gezellige avond. Kosten voor het diner 15 euro per pp. Indien u gebruik wilt maken van het diner gaarne uiterlijk dindsdag 18 juni op te geven aan George via reddingsloods@wsvgoeree.nl met vermelding van het aantal personen.
Na het diner maken we er met zijn allen nog een gezellige avond van.
De evenementencommissie hoopt u allen op zaterdag  22 juni te zien met de wedstrijd en/of met het diner en de gezellige avond.
Tot aanstaande zaterdag!

Evenementencommissie WSV Goeree