01 jun 2024
Verlopen

Goereecup I

Zaterdag 1 Juni: Goereecup I, saté van de BBQ en gezellige avond.

Goedenavond allemaal,

Aanstaande zaterdag 1 juni gaan de zeilers weer met elkaar de strijd aan voor de Goereecup 2024. Er worden in totaal 4 wedstrijden gevaren in 2024 waarvan per deelnemer de 3 beste uitslagen mee tellen voor de overall uitslag 2024. Per wedstrijd is er een uitslag met trofee voor de plaats een, twee en drie. We varen in 2 klassen waarbij klasse II om 12.00 uur start en klasse I om 12.10 uur. Inloop met koffie vanaf 10.00 uur, Kosten voor inschrijving 5 euro per deelnemend schip.

Na de wedstrijd verzorgt George met zijn team zelfgemaakte saté van de BBQ, met frites, salade en stokbrood. Uiteraard is dit toegankelijk voor alle leden en zien we u allen graag bij het diner. Kosten 21,50 per pp. Indien u gebruik wilt maken van het diner, gaarne op te geven via reddingsloods@wsvgoeree.nl met vermelding van het aantal personen.

Na het diner maken we er met zijn allen nog een gezellige avond van.

De evenementencommissie hoopt u allen op zaterdag 1 juni te zien met de wedstrijd en/of met het diner en de gezellige avond.

Tot aanstaande zaterdag!

Evenementencommissie WSV Goeree