Evenementencommissie

Goeree Cup I

Zaterdag 13 mei: 1ste Goereecup van het seizoen

Hallo allemaal,

Na de feestelijke opening van het seizoen op 22 April start aanstaande zaterdag 13 mei het wedstrijdseizoen voor onze zeilers en wordt de eerste Goereecup gezeild.

Wij nodigen ook de nieuwe leden uit om mee te doen. Je hoeft echt geen wedstrijdzeiler te zijn of een snel zeiljacht te hebben, het gaat om het plezier en het is een leuke manier om snel meer leden te leren kennen.

De wedstrijden staan op zichzelf, kosten slechts 5 euro inschrijfgeld per boot en zijn verdeeld in twee klassen. Boten die minimaal drie van de vier Goereecup-wedstrijden mee hebben gevaren, doen ook mee voor het eindklassement in een van de twee klassen en kunnen dus de Goeree Cup 2023 winnen!

Het programma voor zaterdag ziet er als volgt uit:

• Inschrijving met koffie: 10.00 uur
  • Palaver: 11.00 uur
  • Start: 12.00 uur
  • Finish tussen 15.00 en 16.00 uur
  • Prijsuitreiking: 17.30 uur

Na de prijsuitreiking serveert het team van de reddingsloods een keuzemenu: hamburger of sate, beiden met frites en salade voor 17,50 euro per persoon. Gaarne opgeven voor donderdag 11 mei  17.00 uur met hoeveel personen u komt en de keuze van het menu bij Piet Witvliet 06-15674646.

Uiteraard bent u ook van harte welkom tijdens de finsh, de prijsuitreiking en/of het eten als U niet heeft kunnen meegevaren.

Wij zoeken een nog een STARTER / FINISHER:
Verder zoeken wij nog een vrijwilliger die om 12.00 uur wil starten en onze zeilers tussen 15.00 en 16.00 uur wil finishen. Als iemand dit leuk lijkt, graag een mailtje naar evenementen@wsvgoeree.nl

NB: Zoals eerder vermeld, ziet het wedstrijdprogramma voor dit seizoen er als volgt uit:

• zaterdag 13 mei: Goereecup I
  • zaterdag 17 juni: Goereecup II
  • zaterdag 26 aug: Goereecup III
  • zaterdag 23 sept: Goereecup IV
  • zaterdag 14 okt: Piet vd Linde Trofee

Wij hopen dat jullie aanstaande zaterdag weer in groten getale zullen meezeilen en hopen daarnaast de overige leden na afloop te ontmoeten na de finsh bij de prijsuitreiking, het borrelen en het eten.

Tot zaterdag 13 mei!

Evenementen Commissie WSV Goeree